Laptop - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Laptop - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Laptop

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

07 November 2007 | Ierland, Dublin

De titel zegt het eigenlijk al. Ik typ dit vanaf m'n laptop. Die heb ik vandaag gekocht voor 599 euros. Ik heb een cheque gekregen van het werk van 500 euro dus eigenlijk heeft de laptop me 100 euro gekost. Heb er ook een draagtas en een muis bij gekregen. Het typt ook veel relaxter als je thuis op de bank zit voor de TV. Kan je er intussen een filmpje bij kijken. Of op de laptop straks. haha. We hebben hier wireless internet dus dat is wel handig. M'n laptop is in ieder geval een acer 5310. Moet alleen de software nog regelen. Dat zijn allemaal trial versies. Pfff! Ik ga echt niet voor Office betalen. Dat hoort er gewoon op te staan. Gratis! Geen 60 dagen onzin.

Ik schrijf morgen weer. M'n kamergenoot komt straks. Dus daar vertel ik jullie dan wel wat over. Tot dan!

  • 07 November 2007 - 20:35

    Cis:

    Yay laptop!! You bought one!! Now we can hear from you more often again n__n

  • 07 November 2007 - 20:39

    Mumsey:

    Tom heeft een mooi gedicht geschreven in je blog What winter whisper!
    Software kun je toch via Peter regelen.
    Had je niet beter kunnen wachten met een laptop kopen ivm IB-groep????
    xxxxxxxxxx

  • 07 November 2007 - 21:04

    Kimske:

    Yay! Een laptop! Da's mooi! Eindelijk weer een beetje fatsoenlijk internetten :) Wel balen van al die trial-versies ja. Had ik ook toen ik m'n HP kocht. Gelukkig kennen we allemaal wel iemand die aan gratis software kan komen :P
    Nou goed, we zitten nu te msn'en, dus ik spreek je daar wel verder! :P
    XXX

  • 07 November 2007 - 21:22

    Peter:

    Hi Dubliner! Nice to hear that you've got your own laptop now!
    Nu dus nog even doorsparen voor wat programma's. Want software moet je natuurlijk altijd legaal kopen!
    Kunnen we je nu in elk geval weer langer online zien!
    Groetjes, Peter

  • 08 November 2007 - 09:45

    Princess Kristina:

    Hoi zusje,

    He, vroeg ik je laatst nog of je een laptop ging kopen, toen zei je nog van niet. :P Thou art like the wind, madame.

    Heel leuk natuurlijk - wel balen van die stomme trail versies natuurlijk, maar goed dat is altijd zo..- Het is ook een versie die ik leuk vond, volgens mij. Alleen die van 'mij' koste iets meer, geloof ik. Iets van 700 euro. Maar Acer is inderdaad een erg mooi en betrouwbaar merk, dus mooi dat je daar eentje van hebt. :)

    Kom je nu alleen wel uit met de huur en zo? Ik weet dat 150 per maand niet veel is, maar nu heb je toch geen geld meer? Of krijg je binnenkort nog wat? - Heel stom, ik ben gisteren mijn tandartsafspraak vergeten. Ik kon natuurlijk moeilijk heen omdat ik nu hier bij oma zit, haha. En ik maar denken; dat was toch de 20ste. I had to rack my brains why I had focussed on that day.. Ik zo..dan is er toch niks.. :P Maar ik had dat concert van Rufus dus een beetje verward met the dentist. :P Whoopsie. Dus ik vandaag even bellen om het te verzetten. lolz. A blonde moment.. :P

    Verder is er hier niet zoveel gebeurt. Ja, ik ben wezen winkelen met Cis. We hebben een leuk onderbroek setje gekocht bij Hunkemöller. (ook twee dezelfde, cute he :P) En gisteren hebben we bij Jenny nog wat meidenfilm gekeken. Met lekkere Cinnamon Vanilla Apple tea. Jammie! Ik ga vanmiddag naar Duitsland om met oma en de moeder van Peter even ''einkaufen'' te doen. Even kijken naar leuke CD's daar en zo.

    Doe jij een beetje rustig aan daar. En koop niet direct hele winkels leeg he! Je bent er nog maar drie weken! :P Geniet met mate.... ;)

    Groetjes van oma en Kirsie-birsie
    Dikke X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 29971

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: