Vrijdag de 13e - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Vrijdag de 13e - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Vrijdag de 13e

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

15 Juni 2008 | Ierland, Dublin

Hadden jullie nog gemerkt dat het vrijdag de 13e was? Ik wel. Alles op het werk ging mis. Tientallen users konden de S schijf niet meer bekijken en allerlei andere domme problemen zorgden ervoor dat ik me niet verveeld heb. Maar toch was het een mooie dag om Nederlander te zijn. Ik heb het uiteraard over het EK voetbal. Nederland tegen Frankrijk. 4-1. Wat een score! Niet dat ik de wedstrijd heb gezien, maar heb wel het een en ander erover gelezen.

We zouden maar zo kampioen kunnen worden maar dat is nog afwachten natuurlijk. Vorige week voor het eerst alleen naar de bios geweest hier. Heb Indiana Jones gezien. Goede film. Gewoon 's middags gegaan op zaterdag. Het weer is weer minder dus dat is ook wisselvallig maar daar is verder niks aan te doen. Er is een knoop van m'n jas gevallen en aangezien ik niet goed kan naaien moet ik maar mijn andere (nieuwe) jas gaan dragen dan.

Gister heb ik een rok gekocht. Een creme met gouden knopen voorop. Moet ik alleen eerst tights kopen (We're men! We're men in tiiiights!) en nadenken wat ik ermee ga combineren. Zoveel kleding in die kleur heb ik niet. Wat betreft mijn toekomstige baan heb ik nog weinig nieuws. Telefoontje van Praag gemist dus gevraagd of ze nog een keer willen bellen. Maar anders kan ik ook nog in het centrum bij een bank terecht (Jenny is bang voor de cijfers! Maar iemand z'n saldo doorgeven kan niet moeilijk zijn en je krijgt een paar weken training). Dus ik verwacht volgende week meer te kunnen vertellen.

Iedere keer als ik een poster zie over een vakantie naar Italië begint het weer te kriebelen maar ik hou het voorlopig nog wel vol bij HP. Na het weekend ben ik vaak weer (een uur lang) vol energie. Anyway, ik heb een lekker bak ijs naar binnen gewerkt vandaag dus ik heb al m'n calorieën voor volgende week al weer binnen haha.

Tot later!

• 15 Juni 2008 - 17:47

Mumsey:

Een crème rok met gouden knopen kun je combineren met zwart, donkerblauw, donkerrood (donkere kleuren) en dan die tights (you're Renate, Renate in tights!) heel hilarious.
    Wat voor schoenen doe je hier bij aan? Je Pocahontas laarsjes??????
    Wij (Tom en ik) eten ook ijs, maar geen bak per persoon. Calorieën plenty dus.
    Kirstin zit in Groningen. Mandy, Tommie en Frank zijn vanmiddag geweest (VADERDAG).
    Het is hier ook geen denderend weer, regenachtig, soms mooi weer met later een donkere lucht. Volgens mij wordt het vanaf morgen weer iets beter.
    We horen het wel, als je serieuze plannen hebt over een sollicatie en vooral in welk land.
    Veel succes met de job hunting.

Yo ho, yo ho, a pirates life for me........

Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxxx

• 15 Juni 2008 - 17:55

Tom:

Zondag de 15e, één dag vóór maandag de 16e. Één uur lang energie voor 10. XL Energie Dextrose, is in dit geval een aanrader. Ook na lange wilde nachten is het een must. Het voorkomt o.a. dichtvallende oogleden hersenuitval en slaapwandelen.
    Tights!! mmm, I wonder how that will look!? Do you need a Robin Hood cap also? We can provide you with one. I'm having a vision: Renate in tights and the rest of her costume, doing a commercial for XL Energy Dextro, with matches in her eyes! Renate have fun and don't daydream to much during the job.
    Best regards,
    Tom