Nog 1 week! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

09 November 2008 | Ierland, Dublin

Ik wilde toch nog 1 blog schrijven voordat ik weer naar huis kom.

Ik verheug me erop iedereen weer te zien en heb genoeg plannen. Een Spaans cursus volgen, Jenny wil samen met mij flamenco lessen volgen, ik wil weer eens naar de kapper, naar de tandarts, eindelijk mijn bestseller schrijven, etc!

Ik zal proberen van mijn laatste werkweek te genieten (yeah right....).

Ik zie jullie allemaal binnenkort!

• 09 November 2008 - 18:01

Laura:

Ik ben benieuwd of ik je binnenkort een keer in Nijmegen zie!
    Groetjes, Laura (kunstschaatsen)

• 09 November 2008 - 18:14

Auntie C.:

We gaan er nog een gezellig weekendje Dublin van maken!
    Tot vrijdag!

• 09 November 2008 - 18:27

Tom:

Je hebt nogal wat plannen!
    Van de belangrijkste plannen, hoor of zie ik echter niets.
    Als je flamenco lessen wil volgen, is dat dan niet wekelijks, een paar maanden lang? Waar woon je dan om dat te realiseren? Italiaanse cursus ligt er nog ongebruikt, is dat van de baan? Van waar de Spaanse interesse? Wil je misschien in Spanje gaan werken? Wat ben je verder van plan wat werken betreft? Buitenland? Binnenland? Groningen? Nijmegen? Wanneer? Ga je je ook inschrijven bij CWI of ga je er van uit dat je op korte termijn weer een baantje zult hebben? Ik las laatst dat je interesse had om een appartement te kopen. Daaruit maak ik op, dat je wel graag op jezelf woont. Ga je dat ook verwezenlijken via huur, of ben je daar nou juist weer van afgestapt? Wanneer kom je weer naar Nijmegen?

We horen het wel!!

Groetjes,
    Tom

• 09 November 2008 - 18:33

Tom:

Je hebt nogal wat plannen!
    Van de belangrijkste plannen, hoor of zie ik echter niets.

We horen het wel!!

Groetjes,
    Tom

• 09 November 2008 - 19:28

Princess Kristina:

Hoi zusje,

Ik weet dat je het daar nu wel gezien hebt en je weet dat ik me er op verheug jou straks weer te zien - maar wel even alle losse eindjes vastknopen, hè. Denk om je Ierse account die omgezet moet worden (of via internet bankieren?) en een gesprek met je supervisor over dat je last hebt van je kies en daar echt iets aan moet doen. Dat ze wel weten dat je het niet meer trekt om zo rond te lopen. Dan kunnen ze niet moeilijk gaan doen.

Nou, ik verheug me al op onze trips door the city.

Liefs en kusjes!
    xxx
    Kirsie

• 13 November 2008 - 19:53

Auntie C.:

Hi Renate, nog één werkdag te gaan en je jaar Ierland zit erop. Wij zijn allemaal trots op je en hadden nooit van onze 'hout-hok-vlindertje' verwacht dat ze in haar uppie zo snel haar vleugels uit zou slaan en op reis zou gaan. Je hebt ons allemaal verrast. You did a great job!

Liefs,
    Oma, Christha en Jenny