Nog 1 week! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

09 November 2008 | Ierland, Dublin

Ik wilde toch nog 1 blog schrijven voordat ik weer naar huis kom.

Ik verheug me erop iedereen weer te zien en heb genoeg plannen. Een Spaans cursus volgen, Jenny wil samen met mij flamenco lessen volgen, ik wil weer eens naar de kapper, naar de tandarts, eindelijk mijn bestseller schrijven, etc!

Ik zal proberen van mijn laatste werkweek te genieten (yeah right....).

Ik zie jullie allemaal binnenkort!

  • 09 November 2008 - 18:01

    Laura:

    Ik ben benieuwd of ik je binnenkort een keer in Nijmegen zie!
    Groetjes, Laura (kunstschaatsen)

  • 09 November 2008 - 18:14

    Auntie C.:

    We gaan er nog een gezellig weekendje Dublin van maken!
    Tot vrijdag!

  • 09 November 2008 - 18:27

    Tom:

    Je hebt nogal wat plannen!
    Van de belangrijkste plannen, hoor of zie ik echter niets.
    Als je flamenco lessen wil volgen, is dat dan niet wekelijks, een paar maanden lang? Waar woon je dan om dat te realiseren? Italiaanse cursus ligt er nog ongebruikt, is dat van de baan? Van waar de Spaanse interesse? Wil je misschien in Spanje gaan werken? Wat ben je verder van plan wat werken betreft? Buitenland? Binnenland? Groningen? Nijmegen? Wanneer? Ga je je ook inschrijven bij CWI of ga je er van uit dat je op korte termijn weer een baantje zult hebben? Ik las laatst dat je interesse had om een appartement te kopen. Daaruit maak ik op, dat je wel graag op jezelf woont. Ga je dat ook verwezenlijken via huur, of ben je daar nou juist weer van afgestapt? Wanneer kom je weer naar Nijmegen?

    We horen het wel!!

    Groetjes,
    Tom

  • 09 November 2008 - 18:33

    Tom:

    Je hebt nogal wat plannen!
    Van de belangrijkste plannen, hoor of zie ik echter niets.
    Als je flamenco lessen wil volgen, is dat dan niet wekelijks, een paar maanden lang? Waar woon je dan om dat te realiseren? Italiaanse cursus ligt er nog ongebruikt, is dat van de baan? Van waar de Spaanse interesse? Wil je misschien in Spanje gaan werken? Wat ben je verder van plan wat werken betreft? Buitenland? Binnenland? Groningen? Nijmegen? Wanneer? Ga je je ook inschrijven bij CWI of ga je er van uit dat je op korte termijn weer een baantje zult hebben? Ik las laatst dat je interesse had om een appartement te kopen. Daaruit maak ik op, dat je wel graag op jezelf woont. Ga je dat ook verwezenlijken via huur, of ben je daar nou juist weer van afgestapt? Wanneer kom je weer naar Nijmegen?

    We horen het wel!!

    Groetjes,
    Tom

  • 09 November 2008 - 19:28

    Princess Kristina:

    Hoi zusje,

    Ik weet dat je het daar nu wel gezien hebt en je weet dat ik me er op verheug jou straks weer te zien - maar wel even alle losse eindjes vastknopen, hè. Denk om je Ierse account die omgezet moet worden (of via internet bankieren?) en een gesprek met je supervisor over dat je last hebt van je kies en daar echt iets aan moet doen. Dat ze wel weten dat je het niet meer trekt om zo rond te lopen. Dan kunnen ze niet moeilijk gaan doen.

    Nou, ik verheug me al op onze trips door the city.

    Liefs en kusjes!
    xxx
    Kirsie

  • 13 November 2008 - 19:53

    Auntie C.:

    Hi Renate, nog één werkdag te gaan en je jaar Ierland zit erop. Wij zijn allemaal trots op je en hadden nooit van onze 'hout-hok-vlindertje' verwacht dat ze in haar uppie zo snel haar vleugels uit zou slaan en op reis zou gaan. Je hebt ons allemaal verrast. You did a great job!

    Liefs,
    Oma, Christha en Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 29949

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: