23 graden! - Reisverslag uit Bad Nieuweschans, Nederland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu 23 graden! - Reisverslag uit Bad Nieuweschans, Nederland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

23 graden!

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

03 April 2009 | Nederland, Bad Nieuweschans

De titel zegt het al. Het was vandaag 23 graden. Wat heerlijk! Jenny en ik gingen met de cabrio op pad: dakje naar beneden, jas uit, blouse met korte mouwen aan en cruisen maar! Il Divo zong luidkeels hun liefdesliedjes en wij zaten de weg onveilig te maken (oké dat is misschien een lichte overdrijving). Met dit soort weer moet het illegaal zijn om binnen te blijven en achter zo'n duffe computer te blijven zitten. Zo word je nooit bruin!

We hebben nog een ijsje gegeten, wat gedronken in de stad en in de tuin genoten van de zomer zon (die duidelijk niet kon wachten tot mei). Nederland kennende duurt het niet lang voordat de zon weer achter de wolken verdwijnt en de kachel weer aangaat dus ga naar buiten en geniet!

• 03 April 2009 - 17:13

Laura:

Helaas heb ik deze week heel veel binnen gezeten :( Alleen maar leren! Vandaag toch een uurtje in het park gezeten, heerlijk! Ik hou ook van de zon en de zomer! (En ja, dat doet aan kunstrijden..... ;))

• 03 April 2009 - 18:45

Mumsey:

Wij hebben vanavond in de tuin gewerkt (niet schrikken!) en buiten gegeten. Kirstin en Tom zitten nog buiten te eten.
    Heerlijk, net zomer!
    Kirstin kwam vanmiddag naar de winkel, bijna alles uit (je kent haar, ik was trouwens vroeger ook zo)!
    Ik hoop dat het zo blijft, maar volgens mij komt er onweer en regen en gaat de temperatuur ook naar beneden (ong. 15 graden).
    Toch een heerlijke dag.....