Nieuwe ronde, nieuwe kansen - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Nieuwe ronde, nieuwe kansen - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Nieuwe ronde, nieuwe kansen

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

23 December 2007 | Ierland, Dublin

Ok, iedereen, niet te geshoqueerd zijn maar ik moet toegeven dat David en ik tegenwoordig heel vriendschappelijk met elkaar omgaan. En ergens maakt dat alles wel gemakkelijker. Een relatie moet ook niet moeilijk gaan en ik hoop dat we gewoon goede vrienden kunnen worden. Maaaar.....lees de titel wel even goed he. Niet gaan denken dat ik helemaal alone ben. Ben met een Franse collega, Anthony, (wat heb ik wel met Fransen tegenwoordig?!) en een Duitser iets gaan drinken deze werk en toen merkte ik al dat ik hem eigenlijk leuk vond. In ieder geval genoeg om niks over David te zeggen.

Hij gaf me een knuffel en een zoen op m'n wang toen hij vertrok en was gewoon de hele avond een gentleman. Bood me z'n jas aan omdat ik het koud had, deed de deur voor me open, betaalde m'n drankje. Hij had me ook al 10 euro gegeven die dag omdat ik hem had verteld dat ik geen euros meer voor m'n ontbijt/lunch op het werk. Zonder dat ik daarom vroeg dus. Naja, de dag erna ben ik met hem uit eten geweest. Hebben we crepe gegeten met nutella. Was lekker. En we hebben weer leuk gekletst. Vrijdag had hij dan een croissantje voor me meegenomen uit de kantine (wat ik intussen dus lekker vind). Awww....Ik zei die dag op de chat nog tegen hem dat hij altijd aan de telefoon is als ik naar hem kijk. En toen schreef hij terug: Als je nu kijkt ben ik niet aan de telefoon. Dus ik tuur over m'n bureau en zit hij zo omgedraaid op z'n stoel naar me te grijnzen. Echt aandoenlijk.

Zelfs het telefoonnummers uitwisselen ging leuk. Had ik een werk grapje van gemaakt. Zo van: Dit is het tickt nummer voor m'n telefoon. Laat maar een comment achter. En hij ging er zo op door: User not reachable. Strike 1 (altijd als de klant niet opneemt). Dus hij mij even bellen en ik zijn nummer opslaan. Kunnen we in ieder geval iets afspreken dit weekend dacht ik.

Na het werk gaan ze dan altijd naar een pub in de buurt, O'Shea's. Dus ik daar ook naartoe. Ik heb een Bailey's gedronken (niet zelf betaald natuurlijk) en verder wat bij de Fransen gezeten. Op zich heel casual totdat Anthony m'n hand vastpakte en begon te strelen. Zit je daar met je goed gedrag. Toch fijn als iemand het niet onder stoelen en banken schijft dat hij je leuk vindt. Al z'n collega's zaten erbij. Op den duur kwam ik door de drukte op z'n schoot terecht en we hebben elkaar de rest van de avond eigenlijk niet meer losgelaten. Zoenen in het openbaar. Ooooh! Wel grappig omdat ik soms bij de bushalte van die zoenende mensen zie en dan denk ik; zo'n relatie heb ik nog nooit gehad. Nou, dat hebben we dus gedaan terwijl we zaten te wachten op de bus. En veel knuffelen natuurlijk.

Dus zaterdag kreeg ik een smsje van hem over wat ik die dag wilde doen. En zijn we weer uit eten geweest en hebben we wat gedronken. Wel lief als iemand z'n arm om je heen doet in het openbaar of z'n hand in jouw zak steekt. Maar zo is Anthony. Daarna film gekeken bij hem thuis en stelde hij zelfs voor om op de vloer te slapen. haha. Bijzonder. Dat hoefde van mij niet, zo kinderachtig ben ik niet maar vond wel lief dat hij het aanbood. Hij verwachtte niks en liet mij beslissen. De volgende dag, vandaag dus, heeft hij dan 's middags pasta voor me gekookt dus dat was ook relaxed.

Maar morgen gaat hij voor een week naar Frankrijk dus zie ik hem niet. Zal ook wel rustig zijn op het werk denk ik dus ga ik 's avonds weer braaf naar m'n kamertje, beetje kerst vieren met m'n huisgenoten. Sorry dat dit hele verhaal alleen over m'n love life gaat. Als er nog ontwikkelingen zijn op andere vlakken vertel ik het jullie nog wel.

Ciao!

  • 23 December 2007 - 22:01

    Peter:

    Hoi Levensgenieter!,

    Jouw Ierland-verblijf begint inderdaad steeds meer op een verhaal uit de Story te lijken! Ha ha. Straks spreek jij vast vloeiend Frans! Bovendien is dit ook een goede manier om geld te sparen (drankjes en eten wordt voor je betaald)! ha ha
    Geniet er van!

    Groetjes,
    Peter

  • 24 December 2007 - 11:07

    Auntie C.:

    Moi Niecie,

    da's ja weer wat mit al dai Fransozen! T'is beslist noit saai.

    Staat morgenavond je NL-handy aan? Dan bellen oma en ik je even.

    Groetjes,
    Auntie C.


  • 24 December 2007 - 12:08

    Princess Kristina:

    Hoi zusje,

    Jeetje, je wisselt wel heel snel van love interests, zeg. Nog sneller dan van onderbroeken.. Verder zeg ik maar niks. Maar goed, doe je wel een beetje rustig aan daar. Het is geen race tegen de klok, hè? :P

    Hopelijk gaat dit wel beter dan met die Davide dan. Anders is het toch ook jammer. Stel je je er heel wat van voor, en dan loopt het op niets uit. Naja, we shall see.

    Alvast hartelijke, kerstachtige kerstgroetjes!

    Dikke knuf,
    X
    Kirsie

  • 24 December 2007 - 16:43

    Mumsey:

    Je liefdesleven is niet saai. Met David had ik wel zo verwacht. Doe rustig aan met Anthony en flits niet van de een naar de ander, maar denk erover na.
    Ik hoop dat je een leuke Kerst hebt met je huisgenoten. Je kerstkaart is onderweg en je krijgt nog een electronisch kaartje.
    We bellen je met Oud en Nieuw (Ierse tijd dus), dus laat je mobieltje aan die avond (nacht).
    Merry Christmas and a very happy New Year, Renate!


  • 24 December 2007 - 17:10

    Tom:

    Het is of ik tegenwoordig aan de romannetjes verslaafd ben geworden. Parlez vous Francais? Dublin, c'est très bon pour toi! Je suis très jaloux de toi. Ta vie est un roman. Ik wens je fijne kerstdagen en een knallend nieuwjaar!
    Groetjes, Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 30027

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: