Live Certificate - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Live Certificate - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Live Certificate

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

08 November 2007 | Ierland, Dublin

Vandaag had ik mijn test calls op het werk. Dan word je door een collega gebeld en geven ze je feedback. Gebaseerd op die twee telefoontjes ga je dan ''live'' of niet. Ik was best nerveus. De eerste keer was er een probleem met internet dat ik moest oplossen. Ik overlegde met een collega en heb alle instellingen doorgespit. Wat een gedoe! haha. Kreeg te horen dat het niet slecht was maar dat een paar dingen beter konden.

Op naar het tweede gesprek. Ik had alle verbeterpunten erin verwerkt en hij zei dan ook dat het tweede gesprek ''heel goed'' was. Dus ja, ik ben geslaagd en hij heeft al contact opgenomen met m'n team leader. Morgen of maandag begin ik dus echt. Training is voorbij. Op naar de eerste klanten die ik alleen mag afhandelen. hehe. Spannend. Trouwens, bij het tweede gesprek was het probleem dat een stekker er niet goed in zat. haha.

Mijn kamergenote is aardig. We hebben nog even gekletst en ze moet ook vroeg op dus we lopen samen 's ochtends. Zij naar het hotel waar ze werkt en ik naar de bushalte (waar de vroegste bus van de dag op mij wacht...). Ik ga vanavond lekker vroeg naar huis. Kan ik met iedereen chatten op m'n laptop (die ik Aidan heb genoemd, vond ik wel Iers klinken) en alle links en sites van mij opzoeken zodat alles erop staat. Kan er ook filmpjes op kijken dus begin maar met sturen, Tom! :P

  • 08 November 2007 - 19:09

    Mumsey:

    Geweldig toch. Hoe voelt dat nu?
    Zal wel spannend worden maandag, maar ik heb het volste vertrouwen in je.
    Gelukkig is je roommate aardig.
    Het regent hier vreselijk, het komt met bakken uit de lucht. Moest mijn "poetie" jasje met een theedroek afdrogen.
    Daniel heeft vandaag 4 nieuwe jassen (en 2 nieuwe waistcoats) gestuurd. Hele mooie, zwart velours met goudband en donkerrood-paarsig met goudband. Elke jas is anders, ook qua knopen.
    Ga zo tonijn-wrap eten. See you!
    Veel plezier met Aidan, Chris, Olivier en John.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 November 2007 - 21:27

    Princess Kristina:

    Dat is heel mooi voor je dat je morgen of maandag mag beginnen. Maar ik dacht ook niet dat jij dat niet aan zou kunnen. We all have faith in you!

    En natuurlijk is zoiets, een beoordeling/feedback krijgen eng de eerste keer. Vooral omdat collega's iets over je vaardigheden moeten zeggen en dat bepaald natuurlijk ook het beeld dat je leidinggevende of in dit geval je teamleider van je krijgt. Grappig dat bij de tweede 'case' de stekker niet in zat.
    Ik kan me namelijk nog erg goed herrinneren dat je voor je in-take gesprek over de telefoon toen je voor het eerst vragen kreeg over je computer kennis, dat ook iets was wat je had geantwoord. :) Dat is dan wel grappig.

    Ook mooi dat je kamergenote aardig is en dat je gezellig met haar kunt kletsen. Hoe oud is ze trouwens? En waar komt ze vandaan? Spreekt ze goed Engels of niet zo? Maar goed ook dat je het met haar kunt vinden, je moet toch een kamer met haar delen. :)

    Nou, ik ga eerst weer. Keep us posted, girl! We'll do the same. <3

    Dikke kus and much love from oma's flat!
    Xxx
    Princess Kirsie

  • 08 November 2007 - 22:35

    Chrissy:

    Hi, ik moest wel even lachen dat mumsey haar poetie jasje met een theedoek moest afdrogen. Vanavond met J&A en Kirstin tapas gegeten in een voormalig kerkje. lekker en mooi ingericht ook nog. alleen stormde en hoosde het buiten wel erg. na het eten stapte Jenny bij mij in de auto en ik dacht dat Kirstin bij Albert in de auto zou stappen. nee, dus. die stond in de regen naast mijn auto. heel zielig, zo in die hoosbui. misschien dat ze morgen naar Rotterdam gaat, maar dat heb ik haar eigenlijk afgeraden. er is een stormvloed waarschuwing afgegeven en R'dam kan misschien natte voeten krijgen... en Kirsie misschien ook.
    ben blij dat alles goed met je gaat en dat je binnenkort 'live' gaat. spannend!
    groetjes, Chrissy

  • 09 November 2007 - 00:26

    Tom:

    Good Job!!
    En je wordt dus een goeie bekende van de buschauffeurs?
    Eindelijk je oude hobby weer terug.
    Chatse.
    Was mijn rijm goed genoeg om in te zenden, of ......
    Heb je ook kleding nodig, dan sturen we die tegelijk met wat cd's.
    Vandaag zijn er 2 oorlogs DVD's voor je gekomen van die serie en een tandarts rekeningetje van 60,90 euro, die ik eerst naar het ziekenfonds stuur, zodat zij als het goed is 80 % op jouw rekening storten.
    Laat je het even weten wat betreft de kleding?

    Groetjes en veel plezier!
    Tom

  • 09 November 2007 - 19:15

    AuntiJ:

    Ciao bella,
    Perfect dat je training goed verlopen is. En nu aan de bak! Ik ga je nu proberen te mailen. Kijken of dat werkt!
    Hier bij ons wordt het nu ruig weer, bij jullie ook in Ierland? Ik ga nu mijn foto-album online maken van Rome, gordijnen dicht, kaarsje en kachel aan, lekker mijmeren. Buena fortuna lunedi!!
    Arrivederci,
    ziaJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 29946

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: