Renate de Dominatrix - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Renate de Dominatrix - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Renate de Dominatrix

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

16 December 2007 | Ierland, Dublin

Hoi,

Ben intussen begonnen met het zoeken van een kamer omdat ik eigenlijk deze maand nog ergens anders naartoe wil maar het zoeken is altijd een gedoe. Of een kamer is al weg, of je komt bij het appartement aan en het is zo'n armoedige buurt waar je normaal gesproken met een boog omheen loopt, of het is gewoon 700 euro voor een single room. Maar ik blijf proberen. Alan Ling (mijn stalker aka collega die smoor op me is) probeert via z'n kerk (probeer niet te hard te lachen) een kamer voor me te vinden. Als ik daar dan maar niet wordt ondervraagt over m'n religieuze overtuiging.

Maar nadat ik bij m'n eerste kamer afspraak ben weggelopen (en een telefoontje van Alan heb genegeerd) omdat het er maar vies en goedkoop uitzag (voor 400 euro per maand wil je wel wat) ben ik maar gaan winkelen. Dus ik heb drie hele meisjesachtige onderbroekjes gekocht. De meeste onderbroeken daar bedekken je kont niet en hebben alleen een decoratief doel dus het was wel even zoeken. Dus ik zag nog meer leuks in een etalage en liep die winkel binnen om de onderbroeken op te zoeken die ik had gezien buiten. Maar wat ik daar toch tegenkwam....

Was gewoon een sekswinkel achterin. Ik zag poppen gekleedt in latex pakjes, zweepjes (nog even mee gespeeld haha), eetbare strings, condooms met smaakjes en vibrators met allerlei aanhangels en plastic juwelen erop. Stond ik daar helemaal geshockeerd naar de ''rampand rabbit'' te kijken die voor mij overkwam als een blauwe speelgoed versie van Godzilla, kwam er vrolijk zo'n winkelassistente naar me toe: ''Can I help you?'' Als ik van die vibrators zie met kleine plastic soort dopjes erop (leek net een vibrator met een huidaandoening) voor ''extra pleasure'' wordt het me bijna te veel.

En er waren onderbroeken voor mannen met plushe dierenkoppen erop; biggen, paarden, krokodillen, ooievaars, stieren, apen, etc. En als je daar dan op drukt hoor je van die dierengeluiden. De onderbroek zelf bestond uit een zakje achter de dierenkop. Wie verzint zowat?? Ik zie Albert al in zo'n biggen onderbroek. Of Jenny dat sexy zou vinden....haha

  • 16 December 2007 - 19:27

    Auntie C.:

    Geweldig berichtje. Ik lig echt in een deuk!
    Zo zie je maar, er is meer in de wereld te koop dan je zo op het eerste blik denkt c.q. ziet.
    Succes met het vinden van een nieuwe kamer.
    Heb je trouwens gebeld, maar ik kreeg je voicemail....

    Take care,
    Auntie C.

  • 16 December 2007 - 19:28

    Cis:

    LMAO!!!!!!! xD

  • 16 December 2007 - 19:30

    Kimske:

    LOLZ! Echt weer wat voor jou, om in zoiets terecht te komen. :P

    Ik hoop voor je dat je snel iets leuks en betaalbaars kan vinden! En goed dat je geen genoegen neemt met iets goedkoops als het in een achterstandswijk staat.

    Wat ga je trouwens met de Kerstdagen doen? Of hou je het gewoon simpel?

    XXX
    Kimske :)

  • 16 December 2007 - 20:12

    Princess Kristina:

    Jaja..dat is een heel avontuur weer. :P Ik vraag me af in what part of town je daar wel niet was. Serieus, achterstrandspandjes, seks winkels... het klinkt niet echt sfeervol, haha.

    Maar goed.. ik neem aan dat je daar niks hebt gekocht? hihi. Vreselijk lijkt het me als je je per ongeluk in zo'n winkel verirrt en dat er dan ook nog zo'n stomme doos aan komt wandelen met een
    Prodent smile 'can I help you?' Haha! Te erg gewoon. (al had ik graag wel even JOUW gezicht willen zien toen je je realiseerde wat dat nou precies voor winkeltje was)

    Nou, hou ons op de hoogte wat betreft je appartementen jacht. Ik hoop dat het lukt om wat geschikts te vinden.

    Jenny en ik hebben trouwens vandaag de kerstboom versierd. Het is heel mooi geworden. Rood met gouden decoraties. Prettiful.

    We zullen je wel missen met kerst..

    Dikke knuffel - I'll be thinking of you!
    Groetjes,
    Kirsie

  • 16 December 2007 - 21:30

    Mumsey:

    Dat was dus een "fantasiewinkel", maar dan anders dan de onze.
    We zijn gisteravond naar Ravenstein bij Kaarslicht geweest en vandaag naar het Dickens festijn in Deventer. Alletwee heel leuk, maar ook heel koud. Glühwein gedronken, snert gegeten, broodje beenham. Nu heb ik wel het idee dat het snel kerst is.
    Ik hoop dat je een leuke goedkope kamer vindt in een goede buurt. Mijd sexwinkels en koop geen latex pakje. Is niet sexy!
    En laat jezelf niet bekeren, denk aan "Circle of Friends"!!!

    Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxxx

  • 17 December 2007 - 16:18

    AuntiJ:

    Shocking (met een Caroline Bingley uithaal en een sarkastische grijns)! Je voelde je zeker net Harry Potter op zoek naar een toverstokje, maar dan anders???
    Hopelijk vind je nog een leuke kamer deze maand, en very kind dat die Alan jou wil helpen. Tot MSN!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 29955

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: