Weekend! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Weekend! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Weekend!

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

02 November 2007 | Ierland, Dublin

Ben blij dat de week er weer op zit. Morgen zit ik hier al twee weken. Het voelt veel langer. Vandaag is m'n PC (nee, Kirstin, geen laptop. Het is gewoon voor het werk!) bij de Nederlandse desk gekomen. Maandag nog wat dingetjes regelen en I'm good to go. Nu even een meidenstukje. :P Kevin O'Malley, een collega van me, moest m'n programma's installeren. En de kabel moest daarbij even worden aangesloten en zo. Dus voordat ik er erg in heb ligt hij op de grond. En ik moet toegeven, dat was wel een mooi uitzicht. haha. Hij droeg een hippe, strakke broek dus ik heb van het werk weinig meer meegekregen. haha.

Verder nog even met Olivier gekletst. Hij was onder de indruk dat ik al zoveel klanten aan de lijn heb gehad. Hij knipoogde naar me toen hij me vanochtend voor het eerst zag. Wat Frans weer, he? Flirt die hij is. But he's really easy on the eyes. Er was ook een brandoefening vandaag. Ging ineens zo'n alarm af. Eerst even. Even later begon het weer en ging het maar door. Dus iedereen gaat omhoog op hun dooie gemak en loopt heel langzaam de trap af. Even buiten gestaan. Wat een gedoe om niks! Maar ach, extra pauze kan nooit kwaad. Ik blijf toch praktisch. Naja, gisteren niet meer op stap geweest. Alleen even door de stad geslenterd. Naja, even...Ik heb een dikke blaar.

Ben trouwens al wel naar een Starbucks geweest intussen. Chocolate caramel shortbread gegeten daar. Was een soort cake met caramel. Frappucino was ook lekker uiteraard. Ik weet eigenlijk nog niet of ik dit weekend naar Belfast ga. Ik moet nodig m'n mobiel beltegoed uploaden. Zo vaak leest Chris z'n mail niet en we lopen elkaar voordurend mis tegenwoordig. Oh! Ik ben naar Mark and Spencer geweest. En wat hebben ze daar een mooie kleding! Ik heb een zwarte blazer aangeschaft. Duur, maar als jullie hem zien begrijpen jullie het wel! Heb vandaag ook m'n Ierse bankrekening geopend dus ik kan volgende week m'n cheque van 500 euro cashen. Dat is wel mooi.

  • 02 November 2007 - 19:25

    Mumsey:

    Gelukkig is het weekend voor je en voor mij voelt het ook alsof je al langer weg bent.
    Eindelijk naar Starbucks! Dat werd tijd. Als er maar caramel op of in zit, dan ben jij tevreden.
    Kirstin is naar Winschoten voor een week, lekker rustig dus!
    Nog een dagje en dan is het ook voor ons weekend! Het was een slechte week, maar we kijken nu Een plek onder de zon en daar gaat het ook niet op rolletjes.
    Marks and Spencer is zeker een mooie zaak, maar niet de goedkoopste. Daar hebben ze ook lekkere broodjes, fruit en snoepjes.
    Doe rustig aan met je financiën, bel niet teveel (laat ze jou maar bellen) en veel plezier met Chris en Olivier in Dublin (wacht maar eerst met Belfast!!!!)

    Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 02 November 2007 - 19:59

    Tom:

    Hey Renate,
    Het loopt op rolletjes, fijn te lezen. Over je meidenstukje zal ik maar niet mee kletsen! Mooi kontje? :p
    Ik ken onze Renate niet meer terug.
    Een wereldvrouw geworden!
    Ga je dit weekend nog kookkunsten leren van John? Als je nou genoeg leert van hem, is in Nijmegen voortaan de keuken voor jou. Is dat een deal? We hebben eindelijk de palten voor onze reclamebak klaar, is erg mooi geworden. Waarschijnlijk gaan we 'm woensdag ophangen.
    Veel plezier dit weekend!!

    Groetjes,
    Tom

  • 04 November 2007 - 22:19

    Princess Kristina:

    Hoi lief zusje,

    Inderdaad wel even een keer leuk om een 'random' meidenstukje te lezen. En zoals ik dat hoor was het ook wel terecht. Cute boy in tight pants equals a high amount of yuuuum! (net zoals die caramel shortbread) hehehe! :P

    En ik hoorde al was over Belfast, maar ik hoop naturlijk dat je daar zo snel mogelijk een wat uitgebreidere reportage, om zo maar te zeggen, zal gaan posten. Dat is altijd mooi om te lezen. Dan hebben wij ook het gevoel alsof we er bij zijn. :) In ieder geval super dat je het er zo leuk hebt en dat alles goed gaat.

    En ik ben trots op je als ik hoor dat je al met veel klanten hebt gepraat en dat andere collega's daar wel van onder de indruk zijn. Dat zal toch wel een reden hebben, hè. :) Good work, las. Good work.

    Oh, ik en Peter zijn zonet naar Atonement geweest. (wat betekende het ook alweer? Vergiffenis toch?) Mooie film, echt! Alleen ik moest er wel even aan wennen. Je zag de 'events' vanuit het oogpunt van Briana en in het algemeen wat er echt was gebeurt. Dat was de eerste keer wel een betje verwarrend.

    En ook ZOOO humor. Is de film afgelopen, zitten Peter en ik met onze popcorn op schoot nog even na te genieten van de mooie soundtrack (het was best druk voor dit soort film dus we wilden ook even wachten totdat de mensen de zaal uit waren gelopen) en wie zie ik halverwege de trap naast me lopen? huh?! Mevrouw van Halen! Honestly! Van Duits en P&O!! Die zat dus gewoon de hele tijd in onze rij en is waarschijnlijk ook ''arthouse'' filmliefhebber! Ik moest er zo om lachen! Ik hoorde haar nog zeggen; ik dacht al wat komt die stem me bekend voor, dat moet Kirstin wel zijn. lolz!!! Ik kwam niet meer bij. Zulke mensen verwacht je daar toch niet tegen te komen, haha. :P

    My God.. lol En zoals ik je al had verteld, ben ik gisteren uitgeweest. Met Mariëlle, Pas en Richard. Was erg gezellig. De sfeer was goed en ook erg 'losjes' en het was net alsof ik vorige weekend nog met hun op stap was geweest. Zo relaxed gewoon. We zijn eerst naar een jeugdsoos gegaan in Onstwedde. Daar hadden ze ladies night dus wij (Marie en ik dan, haha) hoefden niet te betalen. Overal hingen 'sexy' posters met mannen torso's erop, haha. Volgens Richard zou hij liever die van zichzelf zien hangen.. Ik heb me maar stil gehouden...! En ik had dus allerlei creeps achter me aan, haha. Echt van die locals, van die dreuzels op hun gympen die sweaters dragen en hardcore ''wreed'' vinden. Mijn oordeel; bleh! :P Ze vroegen Pascal direct of ik nog single was, hij werd er gek van. ..en niet alleen hij. Daarna zijn we met zijn allen naar Fox (gewoon echte discotheek, zeg maar die vrij groot is) gegaan. Dat was ook in de buurt dus we waren er zo. Marie en ik aan de Flügel en ''smurfen'' drank. (iets met 7-up of zo) En Baileys - want je moest er minstens één drankje bestellen - Alleen er zat nauwelijks iets in dat glas, beetje stom maar goed.

    We hebben in ieder geval lekker gedanst! Het was echt super. Pas had een nieuwe phone met vet 5 megapixel dus we hebben veel stap foto's gemaakt. Ik stuur je ze nog wel als ik ze binnen heb. :D Ze zijn echt leuk geworden. Oh, echt lekker om weer te hebben gedanst, hoor. Maar echt zo'n afknapper om te zien hoe Pas en - vooral- Richard gewoon aan de kant zaten en niet met ons meededen. Ik zal wel nooit op een jongen kunnen vallen die absoluut NIET kan dansen. Dat is gewoon zoooo unsexy, sorry, hoor. :P I can't help it.

    Nou, that's all for now. Ik wacht al weer op jouw volgende avondtuur! Can't wait so hurry up! :D

    Dikke kus en liefs, liefs, liefs
    XOX
    Kirsie

    P.S Hoe doe je dat eigelijk met de was? Of doet John dat voor je? I just wondered... hehe ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 30041

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: