French kissing Frenchmen - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu French kissing Frenchmen - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

French kissing Frenchmen

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

24 November 2007 | Ierland, Dublin

Ik had de vorige keer al van alles verteld over alle mannen. Korte updates:

Yves is op vakantie, Filippo heeft me een smsje gestuurd en David, die trouwens 29 is.. (spreek op z'n Frans uit, s.v.p)....met hem werd het chatten steeds flirteriger (ik moest hem wel aanmoedigen hoor). Best vreemd omdat hij m'n team leader is en dus de baas van de afdeling met twee anderen. Maar hij is heel verlegen dus hij durfde op het werkt nooit iets tegen me zeggen (behalve vragen over m'n cases natuurlijk haha). Daar hebben we ons gisteren voorgoed overheen gezet.

Tijdens de lunch even met hem gekletst (wat een schattig accent heeft hij toch ook...en dat lieve koppie) en om 5 uur ging ik bij hem aan bureau zitten omdat hij me een filmpje wilden laten zien. Naja, vroeg hij of ik naar de pub ging (waar veel medewerkers naartoe gaan) maar zijn we met z'n tweeen naar een cafe ernaast geweest. Hebben daar een kop thee besteld en over van alles gebabbeld. Hij betaalde uiteraard. ''Are you hungry?'' vroeg hij zo. Dat was ik, dus zijn we uit eten geweest bij een Italiaans restaurant. Spagetti bolognese gehad.

Daarna zijn we naar zijn appartement gegaan. haha. Beetje film gekeken tot hij het aandurfde een arm om me heen te doen. Hij deed het heel rustig aan. Beetje m'n hand vasthouden, m'n arm strelen en zo. Een halfuur later liepen we achterstevoren half zoenend half strompelend de woonkamer uit. Anyway....the next day.

We zijn tot 12 uur in bed blijven liggen. haha. Beetje knuffelen en zo. Daarna in een restaurant ontbeten. We gaan nog naar de bios dit weekend. Zo, nu zijn jullie weer bijgepraat.

  • 24 November 2007 - 19:48

    Princess Kristina:

    Hoi zusje,

    Tja, je had me al een paar dingen verteld natuurlijk maar goed.. ik ben erg blij voor je dat je nu echt iemand leuk vindt, serieus gezien niet alleen voor de fun and de thrills of exploration haha. Ik hoop dat hij goed voor je is en dat het een leuke tijd wordt met hem. :D

    En ik hoop dat mam niet is flauw gevallen bij het lezen van je berichtje.. Renate has grown into a beautiful young woman. It's time to see that. :)

    En ik weet dat je aan belangrijke dingen denkt en dat we ons geen zorgen hoeven maken. dus... dan heb ik alles nu wel gezegd. Have fun together en hou ons een beetje op de hoogte hoe alles verder verloopt.

    Dikke kus van je zus!
    X
    Kirsie

  • 24 November 2007 - 20:10

    Mumsey:

    (Kirsie, ik heb meteen gebeld en wij hadden dus gelijk)
    Jongens kunnen leuk zijn, zoenen ook, maar blijf voorzichtig.
    Beter ook, dat je dit soort dingen niet "blogt".
    However, have fun and keep us posted!

    Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    (ook al doe je dit nu met un homme français)!

  • 24 November 2007 - 20:24

    Tom:

    I don't want to hear about Greek kissing too.
    Just keep it this way, that's more than enough for us, to handle at this time. Vrij veilig of vrij niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    We hebben alle vertrouwen in jou, maar een ongeluk kan in een heel klein h(br)oekje zitten. Een dergelijk ongeluk is (ethisch)niet ongedaan te maken. We hebben echt wel vertrouwen in je, maar ouders zijn nou eenmaal altijd ongerust met dit soort dingen. Pas dus gewoon goed op!

    Je hebt het erg naar je zin begrijpen wij en waarschijnlijk voor een langere periode. Wij wensen je alle geluk van de wereld toe, dat alles voor jou zal slagen zoals je het je wenst! Zet niet teveel privé dingen op het blog, mailen kan ook gewoon. Een blog is voor iedereen toegankelijk.
    Een heel fijn weekend toegewenst!!

    Groetjes,

    Je bezorgde (aankomend) stiefvader.

  • 04 December 2007 - 18:07

    AuntiJ:


    Bonjour,
    Heeft hij een Allo-Allo accent? I only say this once, so listen carefully!! (Spreek uit met een Frans accent).
    Albert zegt: dai Renate!!! Leuk hoor, c'est l'amour! Hou het wel bij één collega, anders krijg je zo'n Lydia Bennett effect! A whole room of soldiers!
    Maar ach, jij denkt wel aan je reputatie. Leuk dat jouw eerste buitenlandlover ook eentje uit Zuid Europa is. Mail je mij nog een foto

    Salut ma cherie,
    AuntiJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 30063

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: