Into the Wild - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Into the Wild - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Into the Wild

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

27 November 2007 | Ierland, Dublin

Zondag kreeg ik een smsje van David: Good morning. Fancy having dinner at my place?

Dus ik op weg. Hebben we Discovery of Animal Planet gekeken. haha. Natuurlijk commentaar erbij geleverd. Hij houdt ook niet van spinnen. Heeft hij voor me gekookt. Kip, groenten en aardappeltjes. Lekker. Hij had me ook een glas wijn gegeven maar ik hoef jullie niet te vertellen dat ik dat niet heb leeggedronken. haha. Die avond zijn we naar de bios geweest met een goede vriend van hem, Vincent. David stelde me voor als ''my girlfriend''. Echt lief. En ze hebben de hele avond Engels gepraat voor mij (Vincent is ook Frans) dus het was niet zoals in Sex in the City met Carrie die in Paris zit en niemand begrijpt. haha

Into the Wild was een interessante film. Over een jongeman die z'n familie achterlaat om de wildernis van Alaska zonder geld te verkennen. Hij beleefd van alles op weg daar naartoe en komt allerlei soorten mensen tegen. En David hield gedurende de hele film m'n hand vast. Awww....Het was daarna al laat dus ik heb weer bij hem gelogeerd. Ik heb een shirt van hem geleend (stond me natuurlijk prachtig, precies mijn maat haha) en de volgende dag naar het werk gelopen voor de verandering. Toch handig als je zo dichtbij zit.

Ik heb hem verder op het werk nauwelijks kunnen spreken omdat hij het heel druk heeft maar ik kijk graag hoe hij heen en weer loopt en van alles regelt. En nog steeds durf ik hem niet echt aan te kijken daar. haha. Ik merk echt dat er daar een afstand tussen ons is. Het is een professionele sfeer. Baas en medewerker. En zo hoort het ook. Ik laat jullie weten wat mijn plannen verder zo zijn voor dit weekend en zo.

  • 27 November 2007 - 22:26

    Princess Kristina:

    Hoi lief zusje,

    Dit is pas een leuk blog-bericht. :) Lief dat hij je hand de hele tijd heeft vastgehouden. Wel charmant and good-mannered. Ik snap trouwens direct van je bedoelt met Carrie in Paris, haha. Maar goed, mooi dat ze wel Engels hebben gepraat. Anders voel je je ook stom. :P

    Mooi dat deze 'David'(e) je beter bevalt. Hij lijkt me erg aardig en volwassen. En dat is erg belangrijk in een vriendje/relatie. Ik vraag me natuurlijk nog wel steeds af hoe hij er nou uitziet. Heb je niet een foto van hem ergens? Of maak anders even snel een als hij slaapt of net wegdroomt achter zijn desk. :P hehe.

    Ben erg benieuwd naar je hubby. ;)

    En ik ben er zeker van dat die trui je prachtig stond. ;)

    Kusjes en veel liefs,
    Xxx
    Kirsie

  • 27 November 2007 - 22:43

    Mumsey:

    Dus een vriendje hebben bevalt je goed.
    Misschien is this the one!!!!
    Blijf voorzichtig met je nachtelijke escapades!

    Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 27 November 2007 - 22:54

    Tom:

    Zo moeder, zo dochter!
    Mooi dichtbij hè! mh.. how convenient.
    Keep your room mate posted for what your doing in the evening and nights! Hoe staat het met je kooklessen? Of laat je nu voor je koken.

    Veel plezier en werkse.

    Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 30040

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: