1 januari 2008 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu 1 januari 2008 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

1 januari 2008

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

01 Januari 2008 | Ierland, Dublin

Veul zeegn!

De eerste dag van 2008. Dus, hoe is mijn 2008 tot nu toe? Spannend. Ik zit hier in mijn nieuwe kamer! In Ranelagh (waar David overigens ook woont). Een half uurtje lopen naar m'n werk. Geen bussen meer! Niet meer om 5.30 opstaan! Woohoo! Ik heb ook best een grote kamer met genoeg ruimte voor m'n kleding. John heeft me hier naartoe gereden omdat ik alles anders niet meekreeg.

Dus dat is ook weer geregeld. Weer een last van m'n schouders. Tis alleen een dure kamer en met de security deposit erbij kost me dat 1300 euro in de eerste maand....Dus het geld dat ik had gespaard is dan direct weg. Maaaar..ik heb eerst weer m'n eigen plekje.

Ik ga nu even uitpakken en m'n bed opmaken. Ohh! We hebben een bad....

• 01 Januari 2008 - 19:59

Mumsey:

Heel mooi dat je al een andere kamer hebt.
    In de buurt van David of dichtbij David?
    Ook mooi van John dat hij je heeft helpen "verhuizen" en inderdaad, een last van je schouders.
    Nu je financiën weer opbouwen.
    Heel veel plezier op je eigen plekje en werkse morgen (wij gaan morgen ook weer, inventariseren!)

Groetjes uit een mistig en koud Nijmegen,
    Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxx

• 01 Januari 2008 - 20:03

Tom:

We hebben een bad.....
    We??????
    Gefeliciteerd met je nieuwe kamer. Het kost wel wat, maar het is gedeeltelijk een deposit en krijg je dus ook weer terug. MAIL ONS WEL EVEN JE NIEUWE ADRESGEGEVENS!
    Wat is nou het totale reistijd verschil per dag? Is het een mooie wijk?
    Mail me nog omtrent je rekeningen en lidmaatschappen. Dat kun je niet op z'n beloop laten!!!!!!!
    Veel zeeg'n!
    Tom

• 01 Januari 2008 - 20:30

Chrissy:

Hi Niecie,
    Mooi dat je nu al over bent. Soms ben je best wel snel. En soms weer niet (als ik Tom zijn mailtje lees...)!
    Heb net iets over Dublin op BBC gezien: wij kennen Dublin van Pubs en Guiness. Maar er is ook heel veel strand. Kilometeters lang. De Dubliners houden dit geheim echter voor zich, want zo zeggen ze zelf, zo blijft het lekker van ons en lekker leeg. Die gekke Ieren.
    Groetjes,
    Chrissy

• 11 Januari 2008 - 18:09

Princess Kristina:

Hoi zusje,

Ik zie net dat ik hierop nog helemaal niet geantwoord heb. Aww, bad Kirsie. Dus... alsnog even een klein krabbeltje van mij. Natuurlijk wens ik je veel zegen in het nieuwe jaar. (Jeetje, wat klinkt dat christelijk vertaald naar het Nederlands, whaha!) En ik hoop dat je daar - nog meer- je draai zult vinden, in het land en binnen het bedrijf waar je werkt. (hoe heet het ook alweer?) En ik hoop dat alles wat betreft je liefdesleven wat stabieler en duidelijk wordt. Dan komt de rest vanzelf, denk ik. :) Ik heb er niets meer over gehoord, dus dat vat ik goed op. After all; no news is good news, right? :)

En niet te lang in bad zitten, hè? Your fingers will get all pruny...

Ciao!
    X