Star of the Week - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Star of the Week - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Star of the Week

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

11 Januari 2008 | Ierland, Dublin

Interessant (een woord waarvan onze coach, Inge, niet wist hoe ze het moest spellen en me vroeg of het nou met 2 r-en was en 2-sen of niet). Bij het ene bedrijf vind je je werk zo geweldig dat je gaat internetten en wordt ontslagen en bij je volgende werkgever word je tot star of the week gekroond. Dat overkwam mij vandaag. Iedere week is 1 van onze afdeling ster van de week en mag dan 2 uur eerder naar huis. Deze week was de eer aan mij. Sinds onze team leader, Yuan, er weer is, heb ik er wat taken bij gekregen. Ik mag de e-mails van het Nederlandse team verdelen, cases van mensen die afwezig zijn verdelen en teksten vertalen. Leuk. Toch handig als je goed met je team leader op kan schieten. Dan zorgt hij er wel voor dat je je kan bewijzen en krijg je genoeg kansen.

Hij had ook destijds m'n telefonische sollicitatie met mij. En nu, een paar maanden later, laat hij me vakantiefoto's zien van z'n trip naar China. Wat gaat de tijd toch snel. Maar ik mocht maandag dus voor alle resolved cases terugbellen. Kreeg ik een lijst met 68 cases. Nou, daar ben je wel even mee bezig. Hoorde ik gisteren bij het ontbijt van Glen, een trainee leam leader, dat iedereen nogal onder de indruk was van m'n prestatie. Waaron Mark McGovern, de baas van de team leaders (waar ik ook al twee keer mee heb geluncht haha). En als zulke mensen vinden dat je je werk goed doet, gaat het de goede kant op. Glen zei toen al dat ik vandaag misschien ''een surprise'' zou krijgen. Ik zag gelijk sterretjes. haha. En vanochtend zei Yuan dat hij een gevoel had dat ik vroeg naar huis zou gaan. Heel subtiel, guys! Maar ik wist pas dat ik ook draadwerkelijk de symbolische ster had gekregen toen Anthony me feliciteerde. Ging ik gauw m'n mail lezen. Glen zo op de chat: That's my girl. I'm very proud of you. Yuan vond ook dat ik een ''great job'' had gedaan.

Dus ik zie nu voor een keer zonlicht door de weeks. haha. Normaal gesproken is het donker als ik vertrek en donker als ik aankom op het werk. En het is weer weekend! Ik heb geen plannen. Misschien met Anthony ergens iets drinken als hij wil. Hij gaat volgende week naar Frankrijk (alweer haha) om te trainen en getraind te worden en hij is goed gezelschap. Moet nog steeds uitpakken en ga maar eens de was doen, strijken, etc. Bleh! Housewife weekend! En moet nog lakens kopen en kussensslopen. Maar ik vind het niet zo erg. Ik merk dat ik langzaam volwassen word. Ik douche tegenwoordig zelfs elke dag! Zit alleen wat minder in m'n vel omdat ik voor de tweede week ongesteld ben dankzij die stomme pil die ik maar een week heb geslikt. Maar verder gaat alles wel goed. Ik heb voorlopig weer genoeg geschreven en voor een keer dus een blog over werk ipv jongens. Goed he?

  • 11 Januari 2008 - 18:04

    Princess Kristina:

    Hoi zusje,

    Zie je nou wel dat je het kunt! :) We all have faith in you. We waren al trots op je, maar nu natuurlijk nog meer. Ik had ook niet anders verwacht. Ik kon uit je verhalen over collega's en cases al wel horen dat je dit werk een stuk (!) interessanter vond dat je vorige baan. I am very happy for you!

    On to the next star! Hehe. ;) Ik vraag me wel af wat je dan krijgt? Een speldje. Haha, zoals we altijd in grapjes zeiden over de MacDonalds. 5 years... lmao

    Anyway, goed dat je een keer niet over jongens hebt geblogt. There is actually going on more in your life than just that?! Phew. En grappig, ik zie jou al echt in zo'n warenhuis staan bij de laken afdeling. ''I'd like this one, please.''

    Groetjes en lots of kisses,
    Xxx
    Kirsie

    P.S Cis en ik gaan binnenkort een leuke birthday gift voor je kopen.

  • 11 Januari 2008 - 18:15

    Mumsey:

    Congratulations. That's my girl! (not Glen's)
    Leuk he, volwassen worden en elke dag douchen nog wel...
    Hier is alles in drukke gang voor de carnaval (3 febr.). In de winkel niet veel te doen, maar op het internet wel.
    Met Anthony iets drinken, hoe zit het met David???
    Enjoy the weekend,

    Sloante,
    Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxx

  • 11 Januari 2008 - 18:37

    Tom:

    Gefeliciteerd!! Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten. Jij hebt nu getoond waar de jouwe liggen. Ikzelf heb gisteren bij het ROC een aankomend voorman moeten laten zakken voor zijn examen panelgesprek, op "zijn" kwaliteiten. Hij schoot te ver door in zijn dingen en zat daardoor op de stoel van andere functies i.p.v. van zich bij zijn eigen taken te houden. Hij moet dus duidelijk worden afgeremd om te voorkomen dat hij gaat botsen met mensen op andere functies om hem heen. Hij krijgt een herkansing waarbij hij een nieuwe praktijkcasus moet aanleveren bij zijn lerares en vervolgens bij een andere lerares en mij in een panelgesprek zich staande moet houden bij zijn uitleg omtrent zijn casus waarbij wij hem dan ondervragen.
    Tegenwoordig word ik hier regelmatig voor gevraagd en is best leuk om te doen. Ik heb ook eindelijk uitslagen van onderzoeken. Ik blijk "diverticulose" te hebben. Bij diverticulose zijn in de wand van het colon (deel van de dikke darm) kleine zakvormige uitstulpingen in de wand aanwezig, de zogenoemde divertikels.
    Divertikels kunnen zich op iedere plek in het maag-darmkanaal voordoen, maar ontstaan meestal in de dikke darm
    Diverticulose komt meestal voor boven de veertig. Met een vezelrijk dieet kan men veelal van de klachten afkomen. Ik moet nog wel wat onderzoekjes op het gebied van "goeie bacteriën"laten doen.

    Verder moet ik je nog vertellen dat je telefoonrekeningetje à 25 euro rondom de 17e wordt afgeschreven van je rekening.

    Have fun this weekend en badderse!!

    Tom

  • 12 Januari 2008 - 23:00

    AuntiJ:

    Hello Dublin!
    Ook wij (oma en ik) zijn trots op je. Nu weten we in elk geval waarom je de vorige keer bent ontslagen. Had niks te maken met jouw capaciteiten, dussssssss! Tja, ongelimiteerd internetten wordt gestraft, dat is in elk bedrijf zo. Nou ja. Je zit nu op de goede plek tussen de goede mensen. Wat goed dat je huiselijker wordt. Mail maar even wat we nog moeten meenemen als we eind januari komen. Zet hem op verder en zie je gauw!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 30056

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: