3 months / 3 maanden - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu 3 months / 3 maanden - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

3 months / 3 maanden

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

20 Januari 2008 | Ierland, Dublin

Vandaag ben ik 3 maanden in Ierland. Een kwart van een jaar. haha. Not bad he? Anthony is vandaag (die kwam dus ook aan op de 20ste, toevallig) al 6 maanden in Ierland. Verder had ik een rustig weekje. Iris, een collega, is op vakantie nu dus volgende week moet ik om 7 uur beginnen. Ik word 's ochtends met een taxi opgehaald om 20 voor 7.

Dit weekend heb ik helemaal niks gedaan. Beetje DVDs kijken met Anthony vooral. Die was zondag - vrijdag in Frankrijk dus die had ik verder nauwelijks meer gesproken. Maar morgen weer aan het werk dus nu kan ik nog even rustig aan doen. Ik moet nog steeds de was doen en wasmiddel kopen maar ik zit nu lekker binnen dus dat doe ik later wel. Ik heb vanzelf geen ondergoed meer om te dragen. haha

Ik heb weinig nieuws. Dus sorry, maar een korte blog voor een keer. Volgende week weer wat langer!

  • 20 Januari 2008 - 19:54

    Mumsey:

    Als je maar geen 3 dagen in dezelfde onderbroek gaat lopen!
    Wij zijn naar de bios geweest: National Treasure and the Book of Secrets en The Golden Compass. Alletwee heel leuk. Ik hoop wel dat er een vervolg komt van The Golden Compass...
    Werkse volgende week, lekker om 7 uur beginnen, precies jouw ding!
    Enjoy!

    Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 20 Januari 2008 - 21:08

    Princess Kristina:

    Hoi zusje,

    Ik dacht dat je er al langer zat. Maar dat zal dan wel gevoelsmatig zijn. Dus je moet vroeg beginnen volgende week. brr. Ik heb vanaf dit semester ook een nieuw rooster en ik moet nu elke maandag om half zeven van huis om het eerste uur op school te komen. En in plaats van vrijdag ben ik nu donderdag vrij. Sukkelige roosteraars ook..
    Ik neem wel aan dat je je vroege start ook in je pay-check gaat merken?

    Enne, doe je wel even praktisch wat wassen betreft. Met andere woorden, stel het wassen van je kleren - en vooral je onderbroeken!!- niet te lang uit.. Voordat je 't weet zit je d'r mee. Dus make a quick stop at the local store, haha. Anders durft Ant straks niet meer bij je in de buurt te komen. lol. Due to a serious lack of freshness.

    Nou, we kijken allemaal uit naar je next blog. Until then.. be safe. (and clean! hehe)

    Groetjes vanuit Schanze,
    Xxx
    Kirsie

  • 21 Januari 2008 - 22:28

    Auntie C.:

    Hoi, da's ja weer wat. Wat een onderbroekenlol. Nog een paar daagjes, dan wordt een hele blik opengetrokken met family & friends. Kun je ze wegwijs maken in Dublin. Vooral Peter en Albert zullen wel naar Guiness vragen. Ken je je al een beetje uit in de pubs? Ikzelf ga vrijdag naar Bulgarije en kom maandag terug. Daarna kijken oma en ik wanneer we jouw kant opgaan. Doei en werkse morgen(vroeg).

    Auntie C.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 29996

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: