Maart roert z'n staart - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Maart roert z'n staart - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Maart roert z'n staart

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

02 Maart 2008 | Ierland, Dublin

Het is alweer maart. De lente komt er (hopelijk snel) aan! Ik heb al wat bloemetjes gezien buiten en heb een paar foto's met m'n nieuwe camera gemaakt. Moet toch een beetje oefenen.

Was een vrij saaie week. David had een sollicitatiegesprek in Zwitserland(!) op donderdag dus die heb ik alleen de eerste drie dagen op het werk gezien. Als ze tevreden zijn met hoe het gesprek ging, heeft hij ook nog een sollicitatiegesprek in Parijs. Ergens hoop ik dat hij de baan krijgt en ergens niet. Zwitserland is wel heel ver weg.

Ik weet niet of het lentekriebels zijn maar ik begin weer onrustig te worden en heb al een beetje gekeken wat er nog allemaal voor banen zijn in UK. Ik wil toch een keer in London wonen. Maar in ieder geval mijn 6 maanden hier volmaken denk ik. Daarna kijk ik wel wat ik doe. Het Ierse weer begint me te vervelen. hehe.

Met mijn assessments gaat het goed nu. Ik scoor 85%+ dus daar heb ik wel vertrouwen in. Verder dit weekend wat geirriteerd omdat de Sims spellen die ik heb gekocht niet opstarten en ik het dus niet kan installeren. En om nou met dit weer het hele weekend de stad in te gaan. Brrr!

Heb ik me gisteren ook nog per ongeluk buitengesloten. Had m'n nieuwe jas aan en m'n sleutel zat uiteraard nog in de andere dus daar stond ik met m'n Spar puutje. Niemand thuis. Dus ik Anne bellen, zie zei dat ze in de ''countryside'' zat en dat ik tot 5-6 uur moest wachten. Ben ik maar naar een internet cafe gegaan en daar even (voor 6 euro) gesurfd.

Vandaag heb ik echt zo'n luie dag. Ik ben blij dat ik morgen weer ga werken. Heb ik ook iets nuttigs te doen. Dat niksen verveelt snel!

Ik schrijf nog weer. Doei!

  • 02 Maart 2008 - 18:14

    Tom:

    Londen begint dus te kriebelen. Als david weg gaat, promoveren naar zijn baan was wel wat! HaHa. Maak in ieder geval je 1/2 jaar vol en zorg voor bewijsstukken, voor je zekerheden in Nederland bij eventuele werkeloosheid.
    Werkse en maak er wat van.

    groetjes,
    Tom

  • 02 Maart 2008 - 18:16

    Princess Kristina:

    Hoi zusje,

    Ik snap helemaal wat je bedoelt, hoor! Ik zit me ook rot te ergeren aan het saaie, verlepte weer. Je zit de hele tijd maar thuis - looking out of the friggin' window. Je kunt niet even iets leuks doen. Je hebt niet eens het gevoel om maar even iets leuks te gaan doen.. Hopefully it won't be long before the sun will come out! Ik was deze week vrij en heb niet echt veel gedaan. Beetje voor school bezig geweest, the sims gespeeld (krijg maandag Free Time van Peter) en nog een paar keer met Jelle iets gezelligs gedaan. En dus met Roon film kijken, meer niet. En dat in de spring break! 8-) Ik altijd met mijn grootse plannen.. Morgen alweer naar school.. bah.

    Ik baal voor je dat je buiten stond, maar goed, remember to take the uchrician with you next time ;) haha. En gelukkig zit je best in het centrum, kun je tenminste nog een kant op.

    Wat Davide betreft.. good luck. Ik snap dat je er niet op zit te wachten om hem vaarwel te zeggen. Maar je gunt het hem natuurlijk wel. En wat the UK aangaat, maak nog wel even je 6 maanden vol. Dat is zo gepiept - en anders moet je ook nog wat terug betalen. Da's ook weer zo zonde van je centjes.
    Over centjes gesproken - en je voelt hem vast al aankomen - denk je er wel aan dat je volgende week geld naar je Nederlandse rekening overmaakt. Anders is het niet best :P

    Groetjes van Kirsie
    Xxx

    P.S I HATE Sundays...

  • 02 Maart 2008 - 18:17

    Mumsey:

    Het Ierse weer begint te vervelen. Net of het ergens anders wel lekker weer is. In ieder geval niet in the UK, Nederland of zelfs niet in Zwitserland.
    Niet leuk als David weg zou gaan. Misschien een test voor jullie. Vrienden of meer?
    Ik dacht dat je een contract voor een jaar had. Maar ik lees nu dat je het over een half jaar hebt. London is leuk, maar als je er werkt, zie je er netzoveel van als van Dublin. En ook het weer is hier hetzelfde. Je kunt alleen zeggen, ik woon en werk in London. (London is trouwens ook duur wat een kamer betreft of je zit in een deel wat niets is en ook verveelt op den duur)
    We horen het wel. Werkse morgen!

    Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 30014

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: