My reputation precedes me - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu My reputation precedes me - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

My reputation precedes me

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

09 Maart 2008 | Ierland, Dublin

Hallo,

Er is weer een week voorbij. Is een nieuwe Nederlander bij gekomen. Komt ook uit Groningen (dus praat met een duidelijk accent). Wordt het hopelijk wat gemakkelijker. Verder heb ik calls aangenomen voor een andere desk op een andere afdeling. Die werken met een heel ander systeem en zo. En waarom ik? ''Because you're reliable and you're great at taking lots of calls'' zei David z'n baas. Zo! Wel een compliment. Vandaar de titel van mijn blog. hehe. Verder heeft David te horen gekregen dat z'n gesprek in Zwitserland succesvol was en hij moet nu volgende week naar Parijs voor het laatste interview. Zijn nog twee mensen over. Dus ik bereid me voor.

Heb wat DVDs gekocht in de stad. Drie met James McAvoy. haha. Becoming Jane o.a. Heb ik wat te kijken in het weekend. Ik wacht nog steeds op de lente maar die komt er langzaam aan. De zon begint steeds vaker te schijnen en het is niet meer zo vroeg donker heb ik het idee. Verder heb ik me geregistreerd op een banensite voor London. Was toch nieuwsgierig wat daar allemaal voor banen zijn. Dus als ik ineens weg moet voor een belangrijke functie (jaja, ik ga wel op andere dingen dan customer service solliciteren nu, wil kijken wat er nog meer is).

Een collega van mij die al een jaar bij ons werkt komt op het pip te staan (ik weet niet meer zo waar het voor staat maar ze had te weinig vooruitgang geboekt op de call assessments dus krijgt ze echt training en zo en als het dan binnen 2 weken niet beter gaat wordt ze ontslaan. Ze gaat steeds veel te informeel met klanten om en wil dit niet veranderen. Tja, dat mag nu echt niet meer). Koen was op vakantie en is er morgen weer. Kan ik eindelijk mijn nieuwe paspoort gaan regelen. Moet een fotoshop tegenover zitten zeiden ze dus ik ga opzoeken waar de ambassade precies zit en ga er dan deze week naartoe.

Als ik weer een update heb, schrijf ik wel weer.

Groetjes!

  • 09 Maart 2008 - 21:38

    Mumsey:

    Vandaag naar Winschoten geweest. Was lang geleden. Oma was blij (en ziek). Nog met Casper even gewandeld onder de paraplu met Tom (in de lift was Casper toch heel rustig). Hij is grijs geworden.
    Kirstin is mee terug gegaan. We zijn net thuis. Veel regen onderweg gehad.
    Het blijft wisselvallig met regen en veel wind. De lente laat nog even op zich wachten. Helaas....
    8 mei gaan we trouwen in Nijmegen. Kirstin en Mandy zijn getuigen, Tommie is er ook bij. Daarna iets eten en dan gaan we met zijn tweeën een week naar Saint Malo (Frankrijk). Spannend! Als je ook wilt komen, kan dat, maar wij gaan na de lunch weg. Je hebt niets aan ons, maar misschien wil je toch een keertje naar huis.
    Wil je ook getuige zijn dan, moeten we dit weten want we gaan 7 april in ondertrouw en dan moeten we getuigen opgeven en kopiën van de legitimaties overleggen.
    Succes de komende week en groetjes (ook van Tom en Kirstin)

    Mumsey
    xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 29992

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: