22 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu 22 - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

28 Januari 2008 | Ierland, Dublin

Ik begin me toch een beetje oud te voelen. 22 ben ik nu al. Dat schiet wel op. Het voelt ook alsof de tijd sneller gaat hier in Ierland. Behalve op het werk als er weinig te doen is. Dan gaat de tijd heeel langzaam. Vandaag dus gefeliciteerd door allemaal collega's op het werk. David, Yuan, Anthony, wat buitenlandse collega's, Robert (de Oostenrijker dus). Het was verder erg druk en ik heb de hele dag aan de telefoon gehangen.

Ik had dus eigenlijk afgesproken met Robert naar het theater te gaan (was zondag al met hem wezen zwemmen en naar de bios - Sweeney Todd) maar er draaide weinig soeps en was ook allemaal maar duur. Dus zijn we de stad in geweest, heeft hij ananas gekocht en hebben we bij hem thuis plakjes ananas gegeten en even geschaakt. haha. Dat hielden we ook 10 minuten vol...

We hebben veel gekletst en voordat ik het wist was het al kwart over 9. Ik had best bij hem mogen overnachten (gewoon op de bank of zo hoor. ;) ) maar ik word morgen nog met de taxi opgehaald en begin morgen voor het laatst om 7 uur. Mijn collega is op woensdag weer op het werk dus dan neemt ze m'n shift weer over.

Verder was de batterij van m'n telefoon op dus daarom was hij 's avonds uit toen Christha probeerde te bellen. Ik had haar nog terug gebeld in de bus maar ze nam op en zei niks. haha. Hoorde je me niet?? Dus ik hing maar weer op. Naja, ik heb oma wel gehoord op de voice mail en Christha's smsje ontvangen.

Nog een paar daagjes en ik zie jullie. Wordt vast gezellig. Ik hoor nog wel van jullie.

• 28 Januari 2008 - 22:30

Princess Kristina:

Hoi zusje,

Lekker, ananas. Daar lust ik ook wel een stukje van. Vooral met yogurt is dat jammie. Maar je had me vertelt dat hij ging 'koken'... Of noemen ze ananas kopen bij Marc en Specer tegenwoordig ook 'koken'? hehe. :P

In ieder geval, nog een keer van harte gefeliciteerd. ''al'' 22.. Tss, valt nog reuze mee. Het gaat nog lang niet hangen dus, dat zit *letterlijk* wel goed.

Verheug je maar alvast op je presents! I'm sure you'll like what I picked out for you.

Trouwens, mooi dat je vanaf woensdag niet meer zo vroeg hoeft te beginnen. Vanmorgen moest ik ook de trein van 6:20 hebben - net gemist! Damn, wat was ik geïrriteerd, zeg. Sta je daar met zo'n loodzware tas... Maar ik was gelukkig maar een half uurtje te laat en ik had niks gemist, volgens mij. hehe.

Nou, ik wens je nog een leuke dag, wat ervan over is dan. And we'll see you Thursday, love.

Kusjes,

Xxx
    Kirsie

• 28 Januari 2008 - 22:36

Mumsey:

22 jaar en je dan al oud voelen. Je hebt nog heel lang te gaan. Maak je borst dan maar nat.
    Ananas eten is niet echt een maaltijd. Van liefde leven alleen lukt niet echt.
    Gelukkig hoef je niet altijd vroeg te beginnen. Lijkt me vreselijk.
    Ik maak je rode velours jasje af met mooi goudband en die neemt Kirstin mee.
    Een verjaardagcadeautje zoek je maar uit als je terug bent. We kunnen geen wapens opsturen! Maar misschien wil je dan wel iets anders.
    Veel plezier nog deze week en vermaak je met de Noorderlingen dit weekend.
    Groetjes van je mumsey,
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 28 Januari 2008 - 22:38

Peter:

Nogmaals gefeliciteerd met je jonge leeftijd van 22! Als je dat al oud vindt!! ha ha
    Gelukkig is iedereen zo oud als hij/zij zich voelt!
    Hebben je collega's nog een Ierse verjaardagssong voor je gezongen? Of doen ze daar niet aan? Is gebak trouwens ook traditie daaro?
    Ons bliksembezoek aan jou en Dublin wordt vast erreg gezellig!
    Je hebt vast een heel programma voor ons gemaakt?!
    See you in person on Thursday!

Groetjes,
    Peter

• 28 Januari 2008 - 22:48

Tom:

Van harte proficiat.
    Vonden jullie het schaken niets aan, of ...
    Wordt tijd voor een boek, vind je niet.
    "Colleagues by candlelight"
    By: Renate Linnenkoper

Prettig weekend toegewenst.

Tom

• 28 Januari 2008 - 22:49

Peter:

Gelukkig is iedereen zo oud als hij/zij zich voelt!
    Ons bliksembezoek aan jou en Dublin wordt vast erreg gezellig!
    Je hebt vast een heel programma voor ons gemaakt?!
    See you in person on Thursday!

Groetjes,
    Peter

• 28 Januari 2008 - 23:12

Mumsey:

Ananas eten is niet echt een maaltijd. Van liefde leven alleen lukt niet echt.
    Gelukkig hoef je niet altijd vroeg te beginnen. Lijkt me vreselijk.
    Ik maak je rode velours jasje af met mooi goudband en die neemt Kirstin mee.
    Veel plezier nog deze week en vermaak je met de Noorderlingen dit weekend.
    Groetjes van je mumsey,
    xxxxxxxxxxxxxxxxx

• 29 Januari 2008 - 11:52

Auntie C.:

Hello Ms. 22!

Was jij het die gisteravond belde???? Ik hoorde echt niets, behalve ruis. Dus heb ik maar weer opgelegd. We hebben allemaal geprobeerd je te bellen (oma, Jenny en ook ik) en wie had haar telefoon uit op haar verjaardag??? Jawel, Renate! Gek mens. Je kunt (later) in ieder geval zeggen dat je op je 22ste verjaardag niet in NL, maar aan het feesten in Dublin was. Trouwens, ook nog van harte gefeliciteerd en Liebe Gruesse van Alexander. Nog een paar daagjes, dan krijg je de Dutch invasion in Dublin. Volgens mij heeft iedereen er zin in. Dus dat moet goed komen.

Knuf, Chrissy