Salamanca here I come - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Salamanca here I come - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Salamanca here I come

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

10 Juni 2009 | Nederland, Groningen

En, wat vinden jullie van de Spaanse layout? Voor elke reis kan je op die manier een andere sfeer creeëren. Ik wil direct opstaan en Flamenco dansen maar ik ben op het werk dus ik hou me in. :) Ik verheug me nu al op m'n nieuwe reis. Ik ben immers al heel lang thuis (nee, valt mee, hè ).

Nog 74 dagen en het is zover! Ik zit al een beetje af te tellen maar 74 dagen klinkt lang. Kan ik alles tenminste goed voorbereiden. Hoewel ik er ook geen problemen mee zou hebben om morgen al te vertrekken. Maar nu heb ik ook mooi tijd om m'n Spaans thuis te oefenen.

M'n schoolboek ligt naast me op bureau zodat ik af en toe wat kan doornemen. Ik voel me direct weer een beginner dus ik heb me voorgenomen vanaf vandaag elke dag iets aan m'n Spaans te doen zodat ik het boek uit heb als ik vertrek en ik ontspannen aan mijn taalreis kan beginnen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Saludos,
Renate

• 10 Juni 2009 - 12:48

Auntie C.:

Hi Renate, ik wist het wel! Je gaat weer op tour. Hartstikke leuk, al Flamengo-dansend kom ik je tegemoet. Ole!

• 10 Juni 2009 - 16:28

Jittie:

mooi man!succes, y saludos y un gran abrazo

• 10 Juni 2009 - 16:35

Mumsey:

Ziet er inderdaad Spaans uit. Hopelijk is het weer beter dan hier. Regen en regen.
    Pero, tienes que trabajar en Groningen ahora. 74 días aparecen demasiado, pero un viaje a Salamanca sería un sueño.

Hasta luego!

Mamá

• 10 Juni 2009 - 16:41

Tom:

Hi Renate,

Je laat de Spaanse mannen wel thuis hè.

Son trabo du matre da fantastique! per unsonnamé un votre travaille. los diga di Hollanda des suprise!

Ola,
    Tom

• 13 Juni 2009 - 11:22

Laura De Haan:

Zo, ik heb je eindelijk toegevoegd, haha!
    Ben weer benieuwd naar de verhalen, dit keer vanuit Spanje :)
    Groetjes, Laura

• 22 Augustus 2009 - 17:17

Laura De Haan:

Ik zie dat je morgen vertrekt! Goeie reis, en heel veel plezier! :)