Goedemorgen, HP helpdesk... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Goedemorgen, HP helpdesk... - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Goedemorgen, HP helpdesk...

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

25 Oktober 2007 | Ierland, Dublin

Ik heb het vaak genoeg gehoord vandaag. Heb met Nederlanders meegeluisterd. Krijg je een koptelefoon op en kijk je mee. Zie je hoe de programma's werken, hoe ze met klanten omgaan, etc. Wel interessant. Verder heb ik zaterdag wat afspraken om een kamer te vinden hier. Moet ook wel. Ik heb al twee dagen erbij geboekt in m'n B&B (van m'n eigen geld...nog nooit 100 euro gepint). Er zijn ook geen kamers voor midden in de week. Naja, ik heb er alle vertrouwen in! Zondag Starbucksen (nieuw werkwoord) met een Ierse kennis.

Trouwens...ik moet m'n foto echt vervangen maar ik heb hier natuurlijk geen. Heb niet eens een fotocamera. Ga zaterdag ook een nieuw mobieltje kopen omdat ik m'n Motorola niet kan opladen. Stopcontact doet het niet....

Weet je trouwens wat lekker is? Tosti tonijn en kaas. Dat heb ik hier al twee keer gegeten in de local pub. Yum!

  • 25 Oktober 2007 - 17:38

    Kimske:

    Fijn dat je 't zo naar je zin hebt, meis. Je hebt je weg volgens mij al aardig gevonden. En je zit er niet eens een week! Lijkt wel of je al wéken weg bent :P
    Hoop dat het snel gaat lukken met je kamer. :) En Starbuckse zondag! :D

    XXX
    Kim

  • 25 Oktober 2007 - 18:47

    Mumsey En "Papsi":

    Toch maar een Euro-stekker kopen?! Is ook de wekker dan geregeld. Wat betreft je telefoontje. Heb je wel de goede oplader meegenomen of heb je ook hier de Euro-stekker nodig en is dat het probleem?
    Is het nu Renatski Starbuckski Tosti?????
    Pubberdipubse en succes met een kamer zoeken. Misschien hebben wij nog wel een foto met een ander pruikske!

    sloante,

    Mumsey and papsi and tintin

  • 25 Oktober 2007 - 18:49

    Mumsey:

    We gaan zo de "Terminal" kijken. Leuke film voor Jenny na al haar avonturen in Rome!
    xxxxxx

  • 25 Oktober 2007 - 19:32

    Peter:

    Hi again! Nice to hear that you still are having fun and that you are finally going to visit Starbucks! Send me some of that famous Frappuchino!
    Ga je een nieuw mobieltje kopen omdat de stopcontact het niet doet?! Je moet gewoon even voor een paar euro zo'n verloopstekker kopen! Hebben ze daar vast wel! In Ierland hebben ze vast zo'n 3-poot net als in the UK! Even naar een electronicazaak!
    Hoop dat je snel een kamer vindt! Elke dag extra B&B is natuurlijk zonde van je geld!
    Enjoy the tosti met tonijn en kaas!
    Groetjes,
    Peter

  • 25 Oktober 2007 - 20:06

    Princess Kristina:

    Hey zusje,

    Inderdaad, zoals mam als zei; je moet gewoon even zo'n stekker kopen. Je hebt helemaal geen nieuwe telefoon nodig, joh! :P

    In ieder geval mooi dat je training zo interessant is en dat alles meezit. En die kamer..dat lukt vast ook nog wel. Maar wel jammer van je geld, inderdaad. 100 euro is best veel voor een éénpersoonskamer voor maar twee dagen. Naja, het moet maar in dit geval anders moet je Jelle lief aankijken. :P Of Olivier, mag je misschien bij hem op de kamer.. hehehe. *evil thoughts*

    En leuk, je ''date'', als is het dat niet echt natuurlijk, I know. Maar hopelijk is het een aardige jongen (ook in het echt) dan heb je er in ieder geval een vriend bij. Is altijd leuk, je circle of friend up-daten. :D

    Alvast veel plezier he de komende week nog. I hope you have a nice weekend! Enjoy the local pubs! (but I'm sure you will..)

    Dikke kus
    van je zus
    xxx

    P.s; gebruik je mobieltje maar weer eens. Ik had je laatst nog een sms gestuurd!

  • 26 Oktober 2007 - 12:15

    AuntiJ:

    Moi laiverd!

    Fijn dat je het naar de zin hebt! Snel achter een rrroom aan zou ik ook zeggen, anders zijn je euro's zo op. Zal ik je een mooie portretfoto sturen? Ik heb nog eentje van onze Jane and Co dag, zonder hoed, Renate naturel zeg maar. Laat me maar even naar welk e-mail ik de foto moet sturen. Zo gauw je een eigen adres hebt, kunnen we de fotocamera sturen of brengen, natuurlijk. Wat heb jij toch met lekker eten? Van wie heb je dat toch?
    Enjoy your weekend !!!

    XXXXXXXsmok
    AuntiJ

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ierland, Dublin

Werken in Ierland

Werken in Ierland.

Recente Reisverslagen:

03 April 2009

23 graden!

09 November 2008

Nog 1 week!

20 Oktober 2008

1 jaar Ierland

05 Oktober 2008

De winter komt

27 Augustus 2008

Nieuwe locatie, nieuwe ervaringen?
Renate

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 30058

Voorgaande reizen:

08 Juni 2014 - 21 Juni 2014

Talenreis Perugia

07 Januari 2014 - 07 Januari 2014

Wonen in Engeland

30 September 2010 - 12 April 2011

Terug in Ierland

19 Augustus 2010 - 27 Augustus 2010

Vakantie Egypte

23 Augustus 2009 - 17 Oktober 2009

Spaans in Salamanca

27 Maart 2009 - 29 Maart 2009

Weekendje België

20 Oktober 2007 - 22 November 2008

Werken in Ierland

21 April 2011 - 30 November -0001

Madeira

Landen bezocht: