M'n eerste klant - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu M'n eerste klant - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

M'n eerste klant

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

26 Oktober 2007 | Ierland, Dublin

De titel zegt het al. Ik had vandaag m'n eerste klant aan de telefoon. Oh, er stapt net een Franse collega binnen.
-een minuut later- Anyway! Ja, ik mocht vandaag ook tickets invoeren. Dat zijn alle gegevens met problemen. Dan kan je die invoeren in het systeem. M'n ''coach'' is heel tevreden. Hij zei dat hij wel naast me zou kunnen gaan zitten en ik alle problemen wel zou kunnen oplossen. hehe. Maar er moest dus een klant worden gebeld. Dus hij vroeg mij of ik dat wou doen. Het leek me wel een goed idee om zo snel mogelijk over de zenuwen van het bellen heen te stappen dus ik deed z'n koptelefoon op en toetste het nummer in. Kreeg receptie aan de lijn. Maar het was wel een leuk gesprek. Ik probeerde professioneel over te komen en m'n coach loste het probleem voor me op. Gingen we de computer van de klant overnemen om het te fixen. M'n coach zei ook nog dat hij kon merken dat ik echt interesse had en dat ik het heel goed deed. :D M'n groepgenoten hebben alleen nog maar een beetje geluisterd dus volgens mij ben ik de eerste die zelf al een klant heeft gesproken. hehe. Ik lig mooi voor.

Verder ga ik nu even uitzoeken waar alle huizen zijn die ik morgen ga bekijken. Ik spreek jullie wel weer! Ik blog wel heel vaak tegenwoordig. Zal als ik eenmaal een kamer heb wel minder worden. Naja, doei!

Oh! Over jullie commentaar. Dat stopcontact is wel goed. Ik gebruik de wekker er ook voor. Je kan de Nederlandse er gewoon indrukken omdat er twee gaatjes op de Europese zitten. Maar m'n telefoon is misschien niet geschikt. Maar ik kan er toch niet mee bellen dus het maakt niet uit. Ik kan net zo goed m'n abonnement stopzetten....

En die foto's kan je gewoon naar m'n Hotmail sturen, Jenny. Dan kan ik deze even vervangen.

• 26 Oktober 2007 - 16:55

Mumsey:

Spannend toch, zo'n eerste gesprek.
    Succes met kamers zoeken morgen. Hier is het koud, ik hoop dat je in Dublin nog geen last van de kou hebt (geen wintertenen).
    Gelukkig hebben ze Starbucks met lekkere warme drankjes (met caramel!)
    Hoe bevalt het "alleen" in Dublin?

Groetjes,

Mumsey
    xxxxxxxxxxx en Tintin en Tomske

• 26 Oktober 2007 - 17:23

Tom:

Top!!!! Prestaties in z'n algemeen.
    Ik ben wel trots op die!
    Hoelang zijn je werkdagen?
    Wat doe je zoal iedere avond?
    Kun je makkelijk op het internet om te bloggen?
    Bovenal ben ik blij dat je het naar je zin hebt en je thuis voelt :)
    Je blijft er toch niet wonen hè? :p
    Heel veel plezier!

groetjes,
    Tom

• 26 Oktober 2007 - 19:05

Princess Kristina:

Hoi zusje,

Nou het is hartstikke goed dat jij de eerste bent die al 'live' is gegaan! Ik ben trots op je :) Zal best wel even eng zijn geweest, of niet? Maar mooi dat het een gesprek goed was en dat je coach er tevreden over was. (ik had ook niet anders verwacht, natuurlijk :P)

Wel stom trouwen van 'jouw' Franze romance. Ik zie dat meisje al echt met haar wimpers wapperen, haha. Maar goed, misschien slaag je erin een Ierse hunk aan de haak te slaan. Vast wel, toch? Je zit er immers ook nog maar een week.. enough time to go 'hunting' :P

Als ik je foto's moet sturen, hoor ik het wel he. Ik zou zo even kunnen kijken, heb zelf ook veel leuke pics van je. Mam heeft nu trouwens jouw monitor..dus ik die van jou is momenteel even ehm 'uitgeschakelt', haha. (omdat mam op haar werk ook moest kunnen computeren)

Ik heb volgende week 3 tentamens; journalistiek, taalbeheersing en communicatie. (maar volgens mij gaat dat wel goedkomen) Daarna een week vrij. Daar kijk ik al naar uit. Vandaag nog even lekker gewinkelt. Heb jij dat daar eigelijk al gedaan? Daar heb ik je nog niet over gehoord. En ik vraag me nu op zich wel af wat in Ierland allemaal 'in' is.

Misschien even een keer leuk om een 'modereportage' te maken. :) Van alle eyecatchers, dingen die heel leuk zijn, of juist vreselijk lelijk! Hahaha. - wie weet hebben ze daar ook een winkel met Crocs!! Whaaa! *runs and hides*

Groetjes en liefs
    xxxx