Ik heb een kamer! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu Ik heb een kamer! - Reisverslag uit Dublin, Ierland van Renate Linnenkoper - WaarBenJij.nu

Ik heb een kamer!

Door: Renate

Blijf op de hoogte en volg Renate

27 Oktober 2007 | Ierland, Dublin

Ja, het is echt zo. Ik heb een kamer gevonden in Dublin 13 (vlakbij de kust). Moest ook wel want de mensen van m'n B&B gingen dit weekend weg dus m'n koffer moest om 12 uur uit m'n kamer en alle hostels waren volgeboekt. Ik typ dit bericht van een mini laptop van m'n Koreaanse huisgenoot. Het huis staat in een hele goede buurt. Als jullie de binnenkant ook zouden kunnen zien....Echt heel chique. Gele muren in de zitkamer, een open haard, joekel van een flatscreen TV, DVD speler. Heel smaakvol ingericht. Het huis is van een Ier van eind dertig schat ik zo in. Super aardig. Er werd me direct lunch aangeboden. En ik heb een heel grote kamer met een groot bed en m'n eigen toilet/douche. En dat voor 300 per maand. Het is alleen wat ver weg van m'n werk maar ik ga wel met de bus of zo. Ik post nog wel wat foto's.

• 27 Oktober 2007 - 13:10

Princess Kristina:

Yay! Nou, zeg, wat spannend! Ik zie het direct al helemaal voor me! Klinkt mooi, man! :D Open haard, gele muren, eigen bedje! Nice, nice, nice!

Enjoy it! :) Heb je je kamergenoot al een beetje kennengeleert?? Wat voor iemand is die Ier? woont die er zelf niet?

Ik kijk al uit naar de foto's en ben blij dat je 'terecht' bent! :D Yay!!

Kusjes
    xxxx
    Kirstin

• 27 Oktober 2007 - 13:21

Chrissy:

Geweldig!!!!!! vaalst mit dien kont in de botterpot! Ben heel benieuwd naar de foto's. Hoe heb je het 'contract' geregeld c.q. wat heb je afgesproken? En je kunt uitwaaien aan zee? Daar ben ik helemaal jaloers op. Volgens mij zit jij daar wel goed.
    Groetjes en have a nice weekend!

Christha

• 27 Oktober 2007 - 16:45

Mumsey:

Gaaf, een kamer, maar inderdaad, wat is er allemaal afgesproken (ook op papier)?
    Lekker, aan zee uitwaaien. Misschien valt de afstand wel mee naar je werk.
    In ieder geval, een probleem minder.
    Beter een mooie kamer in een mooie buurt voor ook nog een redelijke prijs, dan een kamer in de buurt van je werk, die duurder is en misschien wel minder aantrekkelijk.
    Er is een brief gekomen over Opzegging Lifelineverzekering polisnummer 115381422. Ik neem aan, dat dit over de beëindiging gaat van je mobiel-abonnement?
    Wat de IB-groep betreft, zal Tom hiernaar kijken.
    Je hoort het nog wel!
    Have a nice weekend, enjoy your room and Dublin of course. Have fun tomorrow!

Mumsey
    xxxxxxxxxxxxxxx

• 27 Oktober 2007 - 17:01

Tom:

Great!! In one word.

Keep it clean and the owner will be satisfied!!!
    Hoe lang kan je die kamer aanhouden?
    Moeten we wat films van jou opsturen, zo ja welke?!
    Wil je even je volledige adresgegevens e-mailen!
    Vertel eens wat je nu zoal in je vrije tijd doet en met wie!
    Per e-mail heb ik je vragen gesteld over de IB-groep.
    Héél veel plezier en maak er wat van.

Greatings,
    Tom